Faceit Anticheat for Mac OS

Spanish Version (Original)

Hola, escribo esto porque hoy queria jugar faceit con mis amigos, pero tengo un problema que no puedo solucionar. Para jugar, me pide que active el Anticheat, pero yo no puedo hacerlo dado que tanto el Cliente como el Anticheat son solo para Windows, y yo tengo Mac OS. Este mensaje es para pedirles que o hagan el cliente y el AC para mac, o que a los usuarios de mac no les pida el AC, dado que en mac no se pueden ejecutar archivos .EXE que es el formato que la mayoria de cheats de CSGO usan.

Gracias por leer este mensaje

English Version (Sorry if its not a good translation, its made by Google Translator)

Hello, I write this because today I wanted to play faceit with my friends, but I have a problem that I can not solve. To play, he asks me to activate the Anticheat, but I can not do it since both the Client and Anticheat are only for Windows, and I have Mac OS. This message is to ask them to either make the client and the AC for mac, or that mac users do not ask for the AC, since mac can not execute .EXE files which is the format that most of the cheats of CSGO use.

Thanks for reading this message